Vereniging weer open op 9 juli

Helaas doordat SV Olympia niet tijdig het reserveringssysteem heeft kunnen inregelen (dit was wel al op tijd gereed gemaakt door ‘t Fort), gaan we pas open op 9 juli i.p.v 2 juli.

Beste leden van Sv Olympia

Het baan reserveer systeem is operationeel klaar om in te zetten. Komende tijd zal de lay-out wat professioneler worden maar voor nu voldoet het.

Je kunt inlog op de volgende link.
reserveer.svtfort.nl

Klik op Login

Selecteer je vereniging.

Geef je knsa nr in

Geef als wachtwoord je postcode in die bij de vereniging bekent is.

Beantwoord de 5 vragen.

Wanneer deze zijn beantwoord en je bent gezond bevonden 😉 dan komt er links in het scherm de keuze geweerbaan of pistoolbaan.
Wanneer je een of meer vragen met ja beantwoord laat wordt je automatisch geblokkeerd en moet je contact opnemen met het bestuur van jouw vereniging.

Kies een tijdslot op een baan naar jouw keuze.

Let op! Je keuze zal ook de werkelijke baan en tijdstip zijn waarop je kan komen schieten.

Je kan per dag maar één reservering doen.

Mocht je onverhoopt niet kunnen verwijder dan je reservering. Zo kan een andere schutter op jouw plek.

Kom op tijd op de club maar niet vroeger dan 10min van tevoren.

Graag snel tot ziens,

Bestuur S.V. Olympia