We zien graag dat iemand lid wordt, maar lid worden kun je niet zomaar.

Als je na een introductie les denkt dit is wel wat voor mij en na een kort gesprekje met een bestuurslid zou besluiten dat je graag lid wil worden is dat eventueel mogelijk. Het bestuurslid zal voor jou een aanvraag van bewijs van goed gedrag in vullen.

Deze lever je in bij de gemeente waar je woont.
Dit duurt meestal 2 a 3 weken. Dit bewijs van goed gedrag neem je mee naar de vereniging. Wij gaan je dan inschrijven en aanmelden bij de KNSA. U bent nu het eerste half jaar tijdelijk lid , waarbij een ballotage commissie uw gedragingen op de baan en in de kantine volgen.

Na een half jaar word aan het bestuur door de ballotage commissie gerapporteerd of u volwaardig lid kan worden. Bij een positief resultaat word u dan een volwaardig lid van S.V. Olympia. Er word voor u een schietregister aangemaakt waarin u elke keer als u een schietbeurt gemaakt hebt een stempel komt. Het is de bedoeling dat u minimaal 18 schietbeurten per jaar haalt. De eerste vier keer dat u dan komt krijgt u les van een basistrainer over veiligheid met het omgaan van wapens. Daarna mag u als alles goed is doorlopen zelfstandig schieten.

Overzicht kosten contributies

Contributie gewoon • lid € 180,- / jaar
Contributie gezinslid • € 90,- / jaar
Gastschutter • € 10,- / bezoek
Administratiekosten • € 25,- / eenmalig

KNSA

KNSA lidmaatschap Senior-schutter € 42,50,- / jaar
KNSA lidmaatschap Senior-gezinsschutter € 37,50 / jaar
KNSA lidmaatschap Junior-gezinsschutter € 22,00 / jaar
KNSA Administratiekosten • € 42,50 / eenmalig

Schietkaarten worden gratis verstrekt aan de leden.
Leden kunnen gratis gebruik maken van de verenigingswapens.